KRAKÓW, czerwiec 2020 rok
Pełna polityka wewnętrznej kontroli jakości jest dostępna w siedzibie firmy AUDITPLUS SOLUTIONS SP. Z O.O.
Spis treści
Ogólne role i odpowiedzialność wszystkich Partnerów i Pracowników.
1. Odpowiedzialność kierownictwa za zapewnienie jakości w Firmie.
2. Odpowiednie wymogi etyczne.
2.1.1 Odpowiedzialność – Spółka.
2.1.2 Odpowiedzialność Partnerów i Pracowników.
3. Podejmowanie, kontynuacja i wycofanie się ze współpracy z klientem.
3.1 Podejmowanie i kontynuacja współpracy z Klientem oraz szczególnych zleceń.
3.1.1 Potencjalni nowi klienci
3.1.3 Potencjalni nowi klienci i obecni klienci
3.2 Wycofanie się ze zlecenia lub współpracy z Klientem.
4.1 Rekrutacja i utrzymanie zasobów.
4.2 Szkolenia i stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
4.3 Wyznaczanie zespołów realizujących zlecenie.
4.4 Egzekwowanie zasad kontroli jakości (egzekwowanie dyscypliny)
4.5 Nagradzanie przestrzegania zasad.
5.1 Rola Partnera odpowiedzialnego za zlecenie.
5.2 Planowanie, nadzór i przegląd.
5.5 Kontrola jakości zlecenia (weryfikacja)
5.5.1 Charakter, harmonogram i zakres kontroli jakości zlecenia.
5.5.2 Osoba dokonująca kontroli jakości zlecenia (weryfikator)
6.1 Program monitorowania (nadzorowania)
6.3 Raport z wyników monitoringu.
6.4 Ocena, przekazywanie informacji i usuwanie niedociągnięć.
6.4.1 Nieprzestrzeganie prawa lub regulacji
7.1 Dokumentacja zasad i procedur Spółki
7.3 Dokumentacja kontroli jakości zlecenia.
7.4 Dostęp do akt i archiwizacja.
Załącznik 1. Oświadczenie o zachowaniu poufności
Załącznik 2. Oświadczenie o niezależności partnera / biegłego rewidenta.
Załącznik 3. Oświadczenie o niezależności kierownika zespołu / asystenta biegłego rewidenta
Załącznik 4. Ankieta przed podjęciem współpracy.
Załącznik 5. Formularz rocznej oceny Pracownika.
Załącznik 6. Kontrola jakości zlecenia ? procedury weryfikacji
Załącznik 7. Proces monitorowania (nadzorowania) systemu kontroli jakości